Popularni postovi

Adsens zarada - naplata čeka ili devizni račun

Adsense zarada-internet najsigurnija zarada:Prvo da ne biste plaćali brzu poštu da vam pošalju ček,brzo ide i običnom poštom do šestog u mjesecu stiže ček.Naplata čeka je toliko jednostavna iako se može čitati na forumima da je to malo teže izvodljivo,ja nisam imao problema.Platim 5 KM za uslugu banke i odmah m,e isplate,doduše prvih nekoliko isplata sam čekao provjeru čeka i do mjesec dana.Važno je da je ček uredu u da novac može da se podigne.Što više pišete na stranicama gdje su postavljeni oglasi više ćete i zaraditi.I taman kada pomislite kako malo zaradjujete, klikovi će se povećati  a tako i zarada.Ovo je najbolji način rada na internetu,treba biti strpljiv i raditi po pravilima  tako će se sve na kraju isplatiti.Ima onih koji žive od te zarade,koliko vidim da bi se i meni to moglo desiti samo je vrijeme u pitanju,.zato radite i ne bojte se za novac on će sam doći.Živjela Adsens zarada.
-Ali ček je u BiH ukinut u mojoj banci zato sam otvorio devizni račun i novac stiže odmah po najavi da je poslat novac.Javi google putem emaila  odete u banku i dignete novac.

tags:adsense zarada,internet zarada,sigurna zarada,

No comments:

Post a Comment

PageRank Checker