Popularni postovi

Novac je


Šta je novac?Evo jedna definicija novca:Novac je:

-obračunska jedinica,

- spremnik vrijednosti,

- sredstvo razmjene.




Ali novac je svojevrsna roba za koju se može kupiti svaka druga roba.

Ljudi koji putuju u inozemstvo najčešće svoj novac mijenjaju za novac zemlje u koju putuju.

Novac je papirni i kovani novac iako ja lično više volim da ga ne vidim jer ga odmah potrošim.Internet potrošnja i kupnja je super kao i kartice koje rade svoj posao ne moraš nigdje da ideš.



tags:novac,kovani,papirni,roba

4 comments:

  1. Pozdrav svima vama pozdrav. Zovem se Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio zajam od 60000 eura. Prije sam nešto tražio zajam i oni su me kasnije prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja mi je bila spremna i voljna pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlučio kontaktirati s njom i dala mi je priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam svoj dobar kredit dobio dobro zdravlje i s manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    ReplyDelete
  2. Srdačan pozdrav svima koji su pročitali ovu poruku, ja sam Marie Mikus i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a također tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim čovjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog čovjeka, ovo je vrlo lak način da dobijem kredit od pouzdanog čovjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedočenje u svim društvenim medijima jer sam mu obećao da ću ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da također možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ReplyDelete

  3. Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka troje djece i također sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja priča 2021. siječnja, prevarili su me neki zajmodavci, još uvijek sam tražio zajam dok napokon nisam upoznao ovo povjerenje vrijednu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetski zajam. Ovo je opipljivo svjedočanstvo da sam dobio kredit od 60.000 eura s kamatom od 3%. Rekli su mi da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam je odlučio kontaktirati i pružila mi je priliku da podnesem zahtjev za zajam od njezine tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam zaradio dobar zdravstveni zajam i manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete je kontaktirati putem e-pošte: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144

    ReplyDelete

  4. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    ReplyDelete

PageRank Checker