Popularni postovi

Cijena nafte


Nafta poslije ogrnomnog poskupljenja pojeftinila do maksimuma.Za godinu dana je došlo do potpunog zaokreta.Cijena nafte još se nije smirila jer nafta još pojeftinjuje,tako je barela svijetska cijena 42 dolara.I ako ovako krene do 2020.g. Saudijska Arabija će bankrotirat.


Pa i druge države koje imaju glavni porez za državu od nafte ako ne učine nešto.Evo kako je nafta pojeftinila već se u BiH nameću akcize da cijena nafte na b.pumpi ostane ista a razliku će država uzeti sebi.Naravno tamo gdje vlast može  raditi što hoće zašto da ne,posebno tamo gdje narod nikad ne reaugje...kako god nafta bi sada trebala biti oko pola eura za litar jer sjetimo se kada je nafta bila jeftinija a koja je cijena po barelu tada bila.To nam više nikada neće vratiti.Na ovo sve Bosanac kaže :Ma nije beg cicija.





tags:nafta,novac,dolar,cijena,barel,

4 comments:

  1. Dobar dan sam po imenu Sophia Arise. Želim dati opipljive komentare o tome kako sam kroz kredit GEORGE KENNETH LOAN INVESTMENT dobio kredit od 58,000€. NAPOMENA: Ako ste zainteresirani za dobivanje kredita od njegove tvrtke, molimo kontaktirajte VIA EMAIL (georgekennethloaninvestment@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
    Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

    ReplyDelete

  3. Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka troje djece i također sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja priča 2021. siječnja, prevarili su me neki zajmodavci, još uvijek sam tražio zajam dok napokon nisam upoznao ovo povjerenje vrijednu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetski zajam. Ovo je opipljivo svjedočanstvo da sam dobio kredit od 60.000 eura s kamatom od 3%. Rekli su mi da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam je odlučio kontaktirati i pružila mi je priliku da podnesem zahtjev za zajam od njezine tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam zaradio dobar zdravstveni zajam i manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete je kontaktirati putem e-pošte: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144

    ReplyDelete

  4. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    ReplyDelete

PageRank Checker