Popularni postovi

Berza,trgovina,free igra i lutrija

Zaraditi se može i na berzama,trgovini ovog ili onog  ali i free trgovanje.Tako da ne ulažete ništa a možete zaraditi.Tu su berze trgovine metalima,google,preduzećima itd ali i  kroz lutriju,poker i slično gdje ne ulažete ništa osim vremena ako izgubite čekate sljedeći dan kada se pojavi na vašem računu opet neka cifra i tako .Uz to tražite one(referali) koji će se preko vas učlaniti i tu odmah dobivate još novca za igru gdje možete zaraditi plus ono što oni referali zarade imate postotak.Ovdje možete da se učlanite i krenete.
Ja imam 9 referala i oni mi donose svaki dan  recimo nekih 30-50 centi plus što ja zaradim igrom i  sigurnom berzom m,tako da to bude mjesečno oko 20 eura nije nešto ali bit će bolje.
Ko želi trgovati na više može kupiti njihovu valutu i trgovati gdje tada postoje mnoge druge pogodnosti.Nude vam berzu koja je sigurna gdje ne moežte izgubiti je rnudi vam se postotak sa berze onoga što se nudi i vidi se skala koliko je neko siguran u svoj ulog.
Samo je malo teže dobiti novac ko je iz BiH ili Srbije i CG dok ovi ostali mogu odbiti novac na račun,ček ili paypal.Ovi mogu napraviti račun na nekoga svog u inostranstvu  ako im vjeruju.
Jedan čovjek moj poznanik zna zaraditi i po 700 eura dnevno ali ja se u to još nisam upustio ,hehe, meni je sigurnije po malo  zobat.Ovdje se učlanite.

tags:zarada,berza,lutrija,referali,

No comments:

Post a Comment

PageRank Checker