Popularni postovi

Bilo koji posao

Tražite posao?Prodajem kamenje,kaže moj poznanik.I kako ti ide posao ja kažem kroz smijeh.On kaže da ide dobro 100 eura u prosjeku je dan.Onda se ja uozbiljim i pitam jel ti to zezaš ili?Ma kaže ozbiljno,zna biti i više ako je vikend i lijepo vrijeme.Turisti dođu,razlazaju se svugdje ali vole ponijeti nešto neobično kući.Kamen je 10 eura pa naviše,imam ih u bojama,jedni su iz iskopina jedni iz blizine piramida,jedni iz potoka,treći kupljeni,četvrti su ukras za cvijeće idobro ide jer su zanimljivi.Snalazim se kaže on te dodaje: neke oblikujem imam mašine za kamen ,brusilice i sl.pravim kugle,piramide,figure itd.Igram se i zarađujem.E svaka ti čast, kažem ja, samo naprijed, nek ti je sa srećom.E svašta ljudi moji.U ovoj državi ima posla samo treba ideja.

Tags:tražite posao,bilo kakav posao,kamen,turisti,

No comments:

Post a Comment

PageRank Checker